Aj äm alajv!

Jaa... Kan man ta och kalla detta för en bloggpaus, or what!?

Funderar på om man ska orka sammanfatta alla dessa månader väldigt kort i en vacker punktlista...
  • Den 3:e Juli fick vi bevittna när storasyster Sara och Glenn blev herr och fru Vettersand
  • Augusti, Ellie började dagis (förskola) och jag satte mig i skolbänken samt började jobba.
  • Resten av hösten ägnas all vaken tid till att pyssla ihop familjeliv, plugg och jobb.
  • December, klar med skolan. Slutar med VG i Samhällskunskap och Svenska B, G i Matte A (hallelulja!) samt G eller VG i Religion A (måste höra med läraren vad det bidde för någe).
  • Plussade på gravtest den 9:e december. Ellie ska bli storasyster!
  • Firade jul för första gången hos storasyster och hennes make. Dundersuccé! Saknade Graninge dock.
  • 29:e december fyllde Ellie hela två år! Hur kan tiden gå så fort?
  • 3:e januari inskrivning hos BM, alla värden såg bra ut, kommer att hålla extra koll på mig och pyret i magen pga. det som hände förra graviditeten. Bebisen är beräknad till den 4:e augusti.
Det var väl allt i stora drag.
Nu väntar ännu en spännande tid framöver :)



Lisa
2011-01-17 | 02:26:46 | http://popflickan.blogg.se/

GRATTIS,GRATTIS, till att du är färdig med skolan. duktig du är!:) mitt mål är att fixa ett slutbetyg nu med! har 2 kurser jag ska klara nu! har klarat en.


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.