Devinia skriver

Idag fick jag ett sms utav Sofie, hon skrev "Hej Sussiprupp! Om du har tid och lust och ork skulle du vilka fixa en ny bloggdesign till mig? :-D Pretty please ;-) Gullegull och pluttesnutt! Snuttesnutt muttemutt... Nä, det lät fel :-P" Och självklart kunde jag inte falla för det pluttenuttiga smset, så nu har jag suttit hela dagen och fixat en ny design till min syster. Fick helt fria händer, och detta är resultatet. Jag är nöjd och jag hoppas även Sofie är det.

Jag lovade även Daemon, min make, att slänga upp en bild på en snopp. Så för att göra han nöjd får jag väl ta och göra det med. Och stay calm .. jag kommer inte göra något liknande (som att t ex lägga upp groteska bilder) på era bloggar som jag får äran att designa. Min syster är den enda. Tyvärr.

Bild från google


Lisa
2011-01-17 | 02:25:19 | http://popflickan.blogg.se/

hahaha vad ful snopp och jättejättejätte fin ny design på din blogg sofiei!

Anonym
2011-01-17 | 02:25:25 |

sofie*


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.