Fänx maj der sistär! ♥

Hon är förjäkla duktig min älskade syster! Tack, tack, tack och åter tack!

Det var ju tur att Anton diggade val utav Daemons bild iaf ;P
Och glöm nu inte bort att kika på hennes hemsida som hon har för sin designverksamhet!

Jag skäms för att säga det men jag är så gott som nyvaken... Trots att jag gick och la mig kring halv ett igår.
En orsak kan ha att göra med att jag jobbade kväll igår plus att Ellie har varit hos sin farmor och farfar denna helg. Vet jag att jag kan sova utan förhinder, då ser jag banne mig till att sova ohämmat. Men det är lite jobbigt att inse att man sovit bort halva dan och man får lite lätt ångest.

Nu överväger jag att spela lite Broken Sword 3 eller Monkey Island 4 eller om jag bara ska sitta och fisa i soffan och titta på tv eller dra igång en film innan jobbet börjar. Decisions, decisions! Så mycket att välja på.


Devinia Euvel
2011-01-16 | 14:22:45 | http://devinia.se

Jag är glad att du gillar designen. Och att Anton gillar bilden. ;)

Fast nu tycker jag att ni ska komma hit. SÅDETSÅ!


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.