Leos lekland

Där har vi varit idag. Vi hade superkul och alla var utslagna när vi kom hem. Tröttast var nog Anton som inte hade sovit på hela natten. Ofrivilligt. Dock var det varken jag eller Ellie som höll honom vaken utan det lyckades han med alldeles själv. Jag tycker han ska kontakta vårdcentralen då han har haft svårt för att somna ett tag, men Anton är som karlar brukar och bara rycker på axlarna och hoppas på det bästa.

Jag lyckades somna sittandes i soffan strax efter att Ellie och Anton gick och la sig klockan åtta. Vaknade lagom till filmen 27 Dresses på nya kanalen tv 11, poppade lite popcorn och nu sitter jag här samtidigt som jag tittar på Cheaters på samma kanal :P
Råkade salta mina popcorn lite väl mycket så nu är jag pre-tty törstig. Fantiserar om ett iskallt glas med vatten. Mmmm...

Lägger upp lite bilder från idag.


Nu: hinka i mig vatten och sen sova.



Devinia Euvel
2011-01-21 | 12:08:27 | http://devinia.se

Vatten?! Menar du inte ett glas med iskall Coca-Cola?

Har det slagit slint i huvudet på dig? Va? VA? VA?!


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.