Ordbajseri

Idag har jag och trollet och jag varit ute i snön och härjat, nu smälter vi bara lunchen och sen blir det nog en middagslur för oss båda.

Skulle verkligen behöva stöka undan julen, men det är så trist och det man inte gör idag kan man alltid göra i morgon, eller hur var det nu?
Skulle egentligen behöva göra en massa saker, som att dammsuga och skura, tvätta men nu när man väl är ledig vill jag bara njuta av det. Eller så är jag bara lat...

New Slang - Pickin' On Series (The Shins cover)



Lisa
2011-01-17 | 14:54:19 | http://popflickan.blogg.se/

sv: duktig du var som klarade det! :)



tror också jag kommer klara det. bara kämpa på och göra sitt bästa. ja, jag har tänkt plugga vidare sen, vet dock inte riktigt vad ännu. men än om man inte vet det nu, kanske jag vet det snart. kändes bara bra att börja plugga upp betygen i tid så man får ett slutbetyg någon gång. nu får vi hålla tummarna för att jag klarar de här 2 kurserna med :)

Devinia Euvel
2011-01-17 | 14:58:09 | http://devinia.se

sv; Supermegajättebajsnödigtnöjd? :D



Roky och jag har också varit ute i snön och härjat idag. Va duktig vi är du och jag. ;P

Ja, men jag tror inte snön försvinner i första taget. Men jag hoppas att det kommer vara lika behagligt ute som det varit idag.


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.