Sjukstuga

Har inte orkat uppdaterat på några dagar då trollet har varit sjuk och är fortfarande hängig.
Det började i söndagsmorse med att hon kräktes runt 05.30 tiden och upprepade detta 3 gånger till under dagen, feber och diarré på kvällen/natten. Feber och diarré igår och räserbajs idag. Nu återstår det att se om jag eller Anton insjuknar också. Vill inte, vill inte, vill inte!!!
Ska ju på Mora Träsk på fredag och sen fara till Ö-vik och hälsa på familjen och gratta storasyster som fyllde jämt den 19:e.
Missade ju födelsedagsfesten förra helgen pga jobb :(
Men, men...  bara att hoppas på det bästa.

Idag har vi städat bort julen iallafall (ack så skööönt!), och dammsugit och skurat och varit och inhandlat lite lukta-gott grejer till lägenheten. Just nu doftar vårat hem som en sjöbris... eller havsbris... whatevva! Gott luktar det iallafall.

Paketöppning på Ellies tvåårsdag.

 

 



Devinia Euvel
2011-01-26 | 00:25:20 | http://devinia.se

BLI INTE SJUK!

Fast jag, Daemon och Roky har iofs redan blivit sjuk. Fast bara förkylning. Hoppas det inte blir någon magsjuka eller feber bara.

Funderar på att ta Roky och se mora träsk imorgon, jag tror han skulle gilla det. Fast bäst vore det ju om det var Gummybear som kom istället.

Aj miss jo!

Devinia Euvel
2011-01-27 | 13:55:26 | http://devinia.se

Bra! Det behövs. Hm .. jag vet inte riktigt. Inredningsprylar kanske?

<3


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.