Slut

Nyss hemkommen från jobbet.
Anton fick köra mig till Statoil så jag fick köpa mig något att äta, var superhungrig.
Kunde egentligen ha ätit något på jobbet men var inte alls sugen på något där, konstigt nog.

Ellie är uppe och nattsuddar, ville inte sova förrens jag kom hem tror jag, eller vill tro iallafall.
Nu sitter hon och sliter i mina kläder och vill "nunu", hennes egen benämning på att snutta :P

Ska snart krypa till kojs med trollet. Är ledig i morgon och på tisdag, skööönt!

Trollet när vi var i Ö-vik.




Devinia Euvel
2011-01-17 | 01:05:44 | http://devinia.se

Trollunge. <3

När ni kommer hit ska vi gå ut allihopa och leka ute. Det blev ju inget av sist. :(


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.