Tisdag.

Trött, trött, trött... Trots att jag fick sovmorgon idag. Och inte har man gjort någon nytta heller, och absolut inget av de onda måsten som måste göras. Hushållssysslorna. Anton gjorde en kraftansträgning och plockade ur diskmaskinen, jag lovade att plocka i den. Än är det inte gjort. Orkar.Inte.Nu. Vill helst bara sova. Helst i en hel vecka. Hoppas denna trötthet snart ger med sig.

Iallafall så har vi varit förbi EM och Mio och kikat på matmöbler och en säng till Ellie.
Säng till Ellie så hon förhoppningsvis kan börja sova själv och flytta in i sitt rum igen och matmöbler pga den växande familjen. Önskar dock att vi hade Ikea betydligt närmare än vad vi har.
Vi hittade några potentiella sängar till trollet men matbord var det sämre med.

Tror jag ska byta plats med Anton i soffan så jag får ligga och vara ännu mer lat så får han ta över datorn.

Två trötta kusier som myser hos moster Mariam

 

 



Devinia Euvel
2011-01-18 | 21:45:07 | http://devinia.se

SÖTUNGARNA VÅRA! <3


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.