Update: Detta har hänt...

På fredagen så var Ellie så pass pigg att vi tog det beslutet att hon skulle få fara på Mora Träsk. Det var roligt, dock var hon lite hungrig och trött så det vart en del gnäll och grin innan det startade och mot slutet. Men i det stora hela var det en lyckad kväll.
Därefter åkte vi till Ö-vik och familjen.

I lördags åkte jag, Anton, storasyster Sara med familj och tittade på Idolerna. Vi hade fått platser längst upp... allra längst upp. På mindre än en halv minut hade jag hunnit få svindel och den otäcka ilningen i benen och tog mig ner för den branta trappan med ett krampaktigt tag om relingen så fort som jag kunde.
Har aldrig varit med om just den där känslan som höjdskräck kan inbringa. Vi hade tur och fick platser längre ner och med ett stadigt tag om Antons arm kunde jag ändå avnjuta konserten.
Det var roligt att få komma ut och göra något annat.

Igår spenderade jag dagen med att må kasst och idag så hängde jag med lillebror till tandläkaren och sedan gick vi en sväng på stan. Det var trevlig att få umgås lite med bror också som annars mest sitter vid datorn och nördar Wow ^^

Just nu är Ellie i upplösningstillstånd av okänd anledning så det är väl bäst att jag tar reda på henne innan fler hamnar i upplösningstillstånd..


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.