Var är min energi?!

Jag förstår inte... Var finns min energi, ork och motivation?
Är det pga årstiden, kosten, bristen på motion, vad?
Det går väl förhoppningsvis om sig. Kanske beror det på att jag sover så dåligt. Sover och vaknar, somnar igen, vaknar...igen osv, osv. Med den följden att jag drömmer konstigt och kommer ihåg mer än vad jag brukar göra.

Som inatt drömde jag om Graninge, men det såg inte alls ut som Graninge. Sjön fanns och spegeldammen men där fanns också en massa åar och bifloder i ett avancerat system där man kunde färdas och en massa gammla träbroar. Där brunnen står bakom kvarna var en stor stenbyggnad som invändigt var fylld med guld på väggarna och gammla egyptiska symboler. Tydligen hade egyptier varit där och byggt denna byggnad. Jag kunde för mitt liv inte förstå varför inte fler färdades till Graninge för att få uppleva och se detta. Jag skyllde på Sollefteå kommun som var så inkompetenta att dom misslyckas med att marknadsföra detta underverk och få fler turister dit. Bara ett fåtal människor var där, de flesta äldre och jag övetalade en senil gammal dam att ta sig en titt där inne, men hon vände nästan på en gång.

Ibland har jag återkommande drömmar, särskilt om ett hus. Det är inte alltid samma hus men alltid ett rum på övervåningen som det spökar i. Jag vågar aldrig gå in i det rummet. Ja, jag skulle kunna fortsätta i all oändlighet om mina drömmar känns det som.

Baah! Näe, ska göra ett ryck nu och börja röja lite här hemma.

I stenbyggnaden i bakgrunden var den byggnad

som egyptierna hade byggt, enligt min dröm ^^

bildkälla google



Devinia Euvel
2011-01-19 | 17:20:54 | http://devinia.se

Du får tala med en drömtydare. ;)

Devinia Euvel
2011-01-20 | 23:37:35 | http://devinia.se

Dom har massivs med saker jag vill ha!


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.