Så här länge har jag aldrig varit på smällen

Usch vad jag är dålig på att uppdatera! Har varit här i Bjurholm sedan i onsdags, så det har inte varit så mycket tid till att sitta vid datorn och skriva känns det som...

Idag har jag gått en dag längre än vad jag gjorde med Ellie. From this point on kan man säga att jag är helt novis. Spännande! :)

Nu ska jag äta, kanske uppdaterar lite senare.

sandra - när två blir tre
2011-06-06 | 12:00:20 | http://sandeepistol.blogg.se/

hurra hurra hurra!! :D

både för att du gått längre än med ellie och för att du uppdateraaa ;)


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.