v.32

Det var ett tag sen jag la upp några magbilder så här kommer några i v. 32 (31+4).








Igår var vi hos barnmorskan och allt såg bra ut. Blodvärdet har ökat lite och ligger nu på ca: 113. Magen mättes, och som tidigare gånger så skulle Ellie göra precis som barnmorskan ♥ Allt som jag får göra ska även hon, mäta blodtryck, ta blodprov osv. Fast av förklarliga skäl gick ju inte det ^^

Status v.32
Vikt: 63 kg
Hjärtljud: 140
SF-mått: 31 cm

BM kollade även tappen som var sluten och hård. Det känns alltid bra att få höra att inget har hänt än.


Idag ska vi åka iväg till Ellies farmor och farfar som är ute med husvagnen och hälsa på. Grilla lite och umgås. Önskar bara att det kunde vara lite varmare ute. Trots sol är det rätt kyligt.

Näe, nu ska jag göra mig i ordning och sparka grabbarna i röven så vi kommer iväg någongång :P



Devinia Euvel
2011-06-18 | 15:02:03 | http://www.devinia.se

Asssåååh... du kämpar uppenbarligen inte för beach 2011, sheeeet.



Puss på magen

Sara
2011-06-18 | 20:45:20 |

Sofie, så här länge har du aldrig varit gravid nån gång tidigare och ändå har du världens bästa Ellie :-D Go go go! Saknar er!!! <3

sandra - när två blir tre
2011-06-19 | 06:02:53 | http://sandeepistol.blogg.se/

go magan :)


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.