v.33

Igår gick jag in i v.33... Vecka trettiotre!
Jag har nu gått ca: 3 veckor längre än vad jag gjorde med Ellie och bebisen i magen ska nu väga ca: 2000 g, Ellie vägde 1634 g när hon kom.
Om en vecka har jag passerat ännu en milstolpe jag satt upp. Men bara för att Ellie kom ut 10 veckor för tidigt stannar nog det här pyret två veckor extra istället ^^

Mina sammandragningar känns lite mer nu också. Men jag vet inte om det är något jag behöver oroa mig för. Ena dan' kan dom komma flera gånger medans det kommer några enstaka andra dar'. Eftersom jag inte kände mina värkar med Ellie har jag inget att jämföra med... Men jag litar på min magkänsla och så länge jag inte blöder känner jag mig rätt lugn. Men det skulle vara rätt typiskt om förlossningen skulle sätta igång mitt uppe i flytten :P


Bebisen ligger allt som oftast på så vis att magen bli alldeles sne ♥


Magbild i v.33 (32+1)


Den 6/7 ska vi åter till BM. Har man tur kanske pyret redan fixerat sig då.

Nu ska jag spela en liten vända Super Mario Bros Wii med lillebror!



Mariam
2011-06-22 | 21:28:30 | http://liferollson.blogg.se/

erkänn att de e du som e sne ;)



men hur blire med prästspökgården? :PppPpPPppP

Devinia Euvel
2011-06-23 | 11:04:41 | http://devinia.se

sv; Det kommer nog bli väldigt svårt att uttala S och R, men det går ju att träna. ;D


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.