Magen i v.15+5 (v.16)

Lägger upp några bilder på magen med den rätta veckan, fortfarande ingen "riktig" bebismage men den dyker upp förr eller senare :)

Suddig bild men orkade inte ta om flera gånger :P

 

v.16 (15+5)

 

Som sagt kan jag dra in magen så kulan försvinner, får se hur länge

jag kan göra det :P

 

Min magkänsla säger mig att det ligger en liten pojke där inne :)
Vet inte varför men det är bara en känsla jag fått. Men då vi inte tänker ta reda på vilket kön det är återstår det att se i augusti vem som bosatt sig därinne.



Devinia Euvel
2011-03-05 | 19:22:27 | http://devinia.se

peta po mage


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.