Den 14:e mars Herrens År 2011

Datorn la av för några dagar sen, med blå skärm och hela baletten, nackdelen med oäkta windowsvara... Därav frånvaron!
Det är inte alltid att jag tänker längre än vad näsan räcker så alla bilder försvann i och med att datorn kraschade. Mest surt känns det att jag förlorade bilderna från julafton, men men. Onödigt att gråta över spilld mjölk som Mahatma Gandhi sa. Höhö.

Vi har fått en ny favoriträtt här hemma! Högrevsgryta. Mums! Jag åt som att det inte fanns någon morgondag.
Och så himla enkel att göra! Lite soya, vatten, grädde, peppar och kantareller. Piece of cake! Också kokta pärer, grönsaker och lingonsylt.

Har dragits med en envis huvudvärk hela dagen idag. Gick och la mig med huvudvärk och vaknade med en. Hade huvudvärk när jag väntade Ellie också så jag får räkna med att dras med det i 5 månader till. Men jag mår så bra i övrigt så jag ska inte klaga.

Om ett litet tag börjar En unge i minuten på fyran. Kan inte få nog av alla dessa förlossningsprogram! På TLC är favoriterna Vi ska ha barn och Jag visste inte att jag var gravid. Förlossningskliniken på 4 Fakta och är det någon som ska föda på gamla repriser av Sjukhuset kan ni lita på att jag ska titta på det också :P
Jag hoppas innerligt att jag ska få föda vaginalt denna gång, men samtidigt vill man ju inte hoppas för mycket.
Anywhore, som min visa lillasyster brukar skriva.
Que Sera, Sera...!


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.