Sul sul

Har nyss tryckt i mig massa popcorn och påskmust, tror pyret i magen uppskattar min kvällsfika ^^

Har suttit och spelat The Sims Medeival men då det kraschat ca: 5 gånger i rad på kort tid antar jag att jag inte ska spela mer för ikväll. Ska nog införskaffa mig detta spel på mer laglig väg så småningom.

Igår hade vi besök av storasyster Sara med maken Glenn och barna. Det var riktigt kul att ha dom här. Ellie har nog inte haft så kul på länge, som hon härjade med kusinerna!
Vi hann med att leka ute (Wilma fixade ett snyggt skrapsår på hakan genom en störtdykning rakt ner i blank-isen) handla, äta, fika och Sara och jag hann till och med både husköp och utomlandsresa... i drömmarna iallafall...
Det var en riktig höjdardag!
Knappt en kvart efter att dom åkt runt 19-tiden slocknade Ellie sittandes i soffan och sov hela natten fram till kockan halv nio. Trött tjej.

Och i morgon har vi vårat första föräldramöte på förskolan, ska bli lite spännande faktiskt.

Näe, bäst att hä sig i säng så man orkar jobba i morgon.



Sara
2011-04-02 | 21:34:50 | http://vettersand.blogg.se/

Hahaha ja vi hann verkligen med en hel del på en dag som gick fort :-D Å lilla Ellie, ja då var hon verkligen trött! Tänk om hon kunde göra så varje natt! Älskar er <3 Puss


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.