99

 

Idag är det 99 dagar kvar till beräknad förlossning. Jag har således varit gravid i 181 dagar av 280 och gått 64,6 % av graviditeten. Hej hå, vad det går! :)

 

Mitt nuvvarande mål är att passera vecka 30 utan att bebis gör planer på att komma ut. Efter vecka 34 känns det som att jag kan slappna av helt och hållet. Då kan pyret komma precis när h*n känner för det. Men fram tills dess tar jag en dag, en vecka i taget.

 


Hyreskontraktet löper inte ut än på ett tag så ha inte så bråttom likt storasyster ♥



« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.